هدفمند کردن برنامه‌های علمی در واحدهای دانشگاهی، زمینه ساز افزایش مهارت در دانشجویان می شود

بدون دیدگاه
سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با هدفمند کردن برنامه های علمی واحدهای دانشگاهی و افزایش ارتباط با دانشجویان، زمینه افزایش مهارت و ورود آنان به بازار کار را فراهم می کنیم.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد یادگار امام خمینی (ره)، نخستین وبینار حضوری و مجازی امنیت سایبری حوزه صنعتی زیر ساخت های حیاتی کشور با حضور دکتر محمد علی‌اکبری سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
دکتر علی اکبری، هدف از برگزاری وبینار را افزایش مهارت دانشجویان دانست و افزود: دانشجویان علاوه بر تحصیل و دریافت مدرک دانشگاهی باید در رشته تحصیلی خود مهارت‌های لازم را کسب کنند.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال هدفمند کردن پایان نامه هاست، خاطرنشان کرد: برای هدفمندی و کاربردی کردن پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکتری، نظام پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه‌ای (پایش) را در دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی کردیم تا بتوانیم 100 هزار پایان‌نامه که سالانه در این دانشگاه ارائه می‌شود را به 100 هزار تحقیق براساس چالش‌های کشور تبدیل کنیم.
سرپرست باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: هدف دانشگاه آزاد اسلامی کمک به نهادها و ادارات در راستای شناسایی معضلات کشور است تا پژوهشگران بتوانند چالش های موجود را با نظارت مستقیم سازمان برطرف کنند.
دکتر علی اکبری تأکید کرد: با هدفمند کردن برنامه های علمی واحدهای دانشگاهی و افزایش ارتباط با دانشجویان زمینه افزایش مهارت و ورود آنان به بازار کار را فراهم می کنیم.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.