عملیات احداث دانشکده مهندسی شیمی و نفت و پردیس فناوری و نوآوری آغاز شد

بدون دیدگاه

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفر دو روزه خود به هرمزگان، صبح امروز کلنگ احداث ساختمان دانشکده مهندسی شیمی و نفت و پردیس فناوری و نوآوری دانشگاه هرمزگان را به زمین زد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دانشکده مهندسی شیمی و نفت در سه طبقه و ۱۶۰۰۰ متر مربع زیر بنا احداث می‌شود و دارای ۱۶ کلاس درس، سالن همایش، آزمایشگاه، اتاق‌های اعضای هیات علمی و همیاران علمی، سالن جلسات، لابراتوار زبان، سایت، فروشگاه دفاتر اداری و خدماتی خواهد بود.

پردیس نوآوری و فناوری نیز با همکاری مشترک پارک علم و فناوری هرمزگان و دانشگاه هرمزگان ایجاد می شود.

گفتنی است؛ دکتر محمدعلی زلفی‌گل دیروز دوشنبه ۵ اردیبهشت ماه برای حضور در آیین معارفه سرپرست دانشگاه هرمزگان به این استان سفر کرد و در ادامه در برنامه‌های مختلفی شرکت کرد.

وزیر علوم در خصوص از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه‌ها گفت: با گسترش کرونا دانشگاه‌ها به مدت دو سال تعطیل بودند و سازمان برنامه و بودجه با این تصور که دانشجویان نیستند و خرج دانشگاه‌ها کم می‌شود افزایش بودجه دانشگاه‌ها متناسب با تورم را ندیدند و بدین جهت دانشگاه‌ها دچار مشکل هستند. رفع مشکلات کمک مجلس، ایجاد درآمدهای اختصاصی و همچنین حمایت شهروندان را می‌طلبد و در واقع عزم فرابخشی به این منظور باید به کار گرفته شود. ‌

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.