سرپرست دانشگاه پیام نور در نشست هم اندیشی با مراکز بین الملل و مجریان برون مرزی:

بدون دیدگاه

حفظ کیفیت و تسهیل گری شرایط تحصیل گامی مثبت برای جذب دانشجویان خارجی است

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: حفظ کیفیت، تسهیل گری شرایط تحصیل و رفع موانع و چالش ها گامی مثبت برای جذب دانشجوست و در این راستا نیاز است سامانه ای ویژه مرکز امور بین الملل دانشگاه پیام نور طراحی شده و زیرساخت های فناوری به گونه ای مناسب تقویت شود تا امکان تحصیل آسان و با کیفیت را برای دانشجویان خارجی فراهم کند.
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده در نشست هم اندیشی با مراکز بین الملل ومجریان برون مرزی افزود: دانشگاه پیام نور دارای پتانسیل عظیمی است که با وجود محدودیت های موجود و کاهش جمعیت دانشجویی، هنوز هم مورد اقبال عمومی قرار دارد.
وی  با عنوان اینکه هر دانش آموخته در دانشگاه پیام نور می تواند نماینده ای برای ایران در دیگر کشورها باشد، افزود: دانشجویان خارجی که در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند، به دلیل ایجاد علقه به محل تحصیل خود، دیدگاهی متفاوت از دیگر افراد خواهند داشت و می توانند بهترین نماینده برای دانشگاه و کشور باشند.
دکتر تقی زاده افزود: تقویت زیرساخت های فناوری اطلاعات، انعقاد تفاهم نامه های جدید، توجیه پذیری شهریه های دانشجویی و رفع چالش های موجود باید در اولویت قرار گیرد.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.