خوابگاه‌های دانشجویی شهید فخری‌زاده و شهید بابایی دانشگاه اراک افتتاح شد

بدون دیدگاه

آیین افتتاح خوابگاه های دانشجویی دخترانه شهید فخری زاده و شهید بابایی با حضور دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم برگزار شد.

به‌ گزارش روابط عمومی وزارت علوم مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌های استان مرکزی با حضور دکتر علی خطیبی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت عتف امروز دوشنبه ۱۸ مهر در دانشگاه اراک برگزار شد و همچنین طی این مراسم خوابگاه شهید بابایی با زیربنای پنج هزار متر مربع و ظرفیت ۴۰۰ نفر و خوابگاه شهید فخری زاده نیز با زیربنای چهار هزار متر مربع و با ظرفیت ۴۱۸ نفر به بهره برداری رسید.

در این مراسم که روسا و اعضای هیات علمی دانشگاه های استان حضور داشتند، دکتر خطیبی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم بازگشایی دانشگاه‌ها است، زیرا بر اساس گزارش‌ها، آسیب‌هایی که بواسطه غیرحضوری بودن دانشگاه دانشجویان را تهدید می‌کند بیشتر از آسیب ویروس کرونا است.

رئیس دانشگاه اراک خاطرنشان کرد: هیچ کس همانند مسئولان نظام جمهوری اسلامی دلش برای مردم کشور نمی سوزد و مردم همانند گذشته اکنون نیز پشت سر مقام معظم رهبری تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی در ادامه گفت: دانشجویان برخلاف چیزی هستند که دشمنان می خواهند و دل تمام مسئولان برای دانشجویان و دانشگاه می‌سوزد و آنان را دوست دارند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت عتف به همراه سایر مسئولین حاضر ضمن بازدید از خوابگاه ها با تعدادی از دانشجویان مستقر در این خوابگاه ها دیدار و گفتگو کردند.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.