تولید روزانه ۲۰ تن فرآورده ضدعفونی کننده توسط فناوران پارک علم و فناوری یزد

بدون دیدگاه

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری یزد با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور اقدام به تولید روزانه ۲۰ تن فرآورده‌های ضدعفونی کننده سطوح و دست کرده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری یزد، نوید نصیری زاده، مدیر عامل شرکت نانو کیمیا با اشاره به افزایش ۵ برابری ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: با دریافت تسهیلات ۲ میلیارد تومانی از صندوق پژوهش و فناوری استان یزد توانستیم دو دستگاه اتوماتیک به مجموعه تولیدی خود اضافه کنیم.
وی افزود: در حال حاضر در طول روز می توانیم ۲۰ تن فرآورده های ضدعفونی کننده را به طور کامل تا مرحله بسته‌بندی تولید کنیم.
نصیری‌زاده از تولید بیش از ۱۰۰ تن فرآورده های ضدعفونی کننده سطوح و ۷۲ تن ضدعفونی کننده دست‌ها و توزیع آن در کشور خبر داد و گفت: ضدعفونی کننده‌های سطوح را بین تمام بیمارستانها و مراکز درمانی کشور توزیع نموده و فراورده‌های ضدعفونی کننده دست‌ها را در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و داروخانه های استان یزد توزیع کردیم. وی با اشاره به قیمت مناسب این محصولات نسبت به نمونه‌های موجود در کشور، گفت: امیدواریم بتوانیم روند تولید خود را با همین مقدار و کیفیت ادامه دهیم.
گفتنی است شرکت نانو کیمیا یکی از شرکت‌های پسارشد پارک علم و فناوری یزد است که از سال ۱۳۸۹ در پردیس زیست فناوری و سیستم های پیشرفته صنعتی این پارک مستقر شده است.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.