تدبیر وزیر علوم برای چالش افت تحصیلی کرونایی دانشجویان

بدون دیدگاه

وزیر علوم با تاکید بر برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم تحصیلی، گفت: با توجه به آموزش‌های آن لاین، ممکن است دانشجویی درسی را متوجه نشده باشد لذا اساتید اجازه دهند که این دانشجویان در کلاس‌های ترم قبل شرکت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل با تاکید بر برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم تحصیلی، گفت: در آموزش آنلاین که به دلیل کرونا درگیر آن بودیم، دانشجویان در درس‌هایی دچار افت تحصیلی شدند، لذا در اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور درخواست کردم که امکانی مهیا شود تا دانشجویان بتوانند از کلاس‌های ترم قبل بهره‌مند شوند.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس افزود: ممکن است دانشجویی از درسی نمره قبولی هم گرفته باشد اما آن درس را به دلیل آموزش مجازی خوب متوجه نشده باشد، لذا اساتید اجازه دهند که این دسته از دانشجویان در کلاس‌های ترم قبل شرکت کنند و مفاهیم درسی را متوجه شوند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به برگزاری حضوری آزمون‌های پایان ترم تاکید شده که اساتید و دانشگاه‌ها مساعدت لازم با دانشجویان را داشته باشند و فضای آرامی را برای برگزاری آزمون‌ها فراهم کنند چرا که دانشجویان بیش از ۲ سال آزمون حضوری نداشتند و تعدادی از آنها حتی محیط دانشگاه را هم درک نکرده‌اند.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.