چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه تربت‌حیدریه در انتشارات الزویر

بدون دیدگاه
کتاب معادلات دیفرانسیل غیرخطی در میکرو/نانو مکانیک که به قلم عضو هیئت علمی دانشگاه تربت حیدریه تالیف شده توسط انتشارات الزویر منتشر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه تربت‌حیدریه کتاب “Nonlinear Differential Equations in Micro/nano Mechanics” توسط دکتر علی کوچی، عضو هیئت علمی گروه مکانیک دانشکده مهندسی این دانشگاه با همکاری دکتر محمد رضا آبادیان در چهار فصل و ۲۷۰ صفحه در ماه می سال ۲۰۲۰ توسط انتشارات الزویر چاپ خواهد شد ودر حال حاضر این کتاب از طریق سایت این انتشارات به آدرس زیر عرضه شده است.
https://www.elsevier.com/books/nonlinear-differential-equations-in-micro-nano-mechanics/koochi/۹۷۸-۰-۱۲-۸۱۹۲۳۵-۱/
در این کتاب مد‌ل‌سازی نانوسازه‌های مختلف با استفاده از روش‌های مکانیک محیط‌های پیوسته به طور جامع بررسی و روش‌های متنوع عددی و نیمه تحلیلی به منظور تحلیل رفتار غیر خطی آن‌ها ارائه شده و برای این منظور علاوه بر بررسی آثار و پدیده‌های نانو مقیاس، رفتار استاتیکی و دینامیکی ریز سازه‌های مختلف از قبیل نانو سوئیچ‌ها، نانو انبرک‌ها‌، نانو تشدید کننده‌ها، نانو آینه‌ها، نانو صفحات، نانو لوله‌های کربنی مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌اند.
این کتاب می‌تواند مرجع مناسبی برای دانشجویان رشته‌های مهندسی مکانیک، نانوتکنولوژی، الکترومکانیک، ریاضیات کاربردی و پژوهشگرانی که در زمینه طراحی و تحلیل نانو سازه‌ها فعالیت می‌نمایند، باشد.
گفتنی است این کتاب که تالیف آن از سال ۲۰۱۸ آغاز و در سال ۲۰۲۰ به اتمام رسیده است حاصل پژوهش‌های چندین ساله دکتر علی کوچی بوده که در این کتاب به شیوه تصنیفی ارائه گردیده و نتایج آن گزارش و جمع بندی شده است.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.