پاسخگویی معاون وزیر علوم به مطالبات مردمی دانشگاهیان / افتتاح دو پروژه بهسازی‌شده در دانشگاه ارومیه

بدون دیدگاه
همزمان با سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه ارومیه مستقر و به مطالبات مردمی در حوزه آموزش عالی پاسخ گفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه ارومیه، دکتر علی خطیبی به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر علوم، روز پنج‌شنبه (۲۹ اردیبهشت) به بیش از ۵۰ مطالبه مردمی دانشگاهیان که به صورت مستقیم و بی واسطه مسائل خود را مطرح کردند، پاسخ گفت.
افتتاح دو پروژه بهسازی شده در دانشگاه ارومیه
در حاشیه برپایی میز ارتباطات مردمی و پس از اتمام زمان پاسخگویی به مطالبات، معاون وزیر علوم شامگاه پنج‌شنبه از بخش‌های مختلف دانشگاه ارومیه بازدید و دو طرح بهسازی شده دانشگاه ارومیه را نیز افتتاح کرد.
پروژه بهسازی سالن ورزشی خواهران کوثر و خوابگاه شماره ۳ برداران دانشگاه ارومیه در دو طبقه و با ظرفیت ۱۰۰ نفر که به تازگی بهسازی و نوسازی شده بود، دو پروژه‌ای بودند که توسط دکتر خطیبی افتتاح شد.
سالن ورزشی کوثر دانشگاه ارومیه در مدیریت جدید دانشگاه با هزینه ای بالغ بر ۲۸۰ میلیون تومان و با خرید و نصب کفپوش ۵ میلی کمپارس و ایمنی سازی دیواره های سالن با دیوار پوش استاندارد جهت استفاده ورزشی دانشجویان دختر در ساعات غیر آموزشی و فوق برنامه و برگزاری کلاس‌های تخصصی دانشجویان رشته علوم ورزشی بهسازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
بازدید از مرکز مرجع فرآوری و عمل آوری سیست آرتمیا و پروژه در حال احداث ناحیه نوآوری دانشگاه ارومیه از دیگر برنامه‌های معاون ااداری، مالی وزیر علوم در ارومیه بود.
محصول تولید شده در مرکز مرجع فرآوری و عمل آوری سیست آرتمیا می تواند نیاز صنایع آبزی پروری کشور را تامین کند. همچنین در صورت فعالیت با تمام ظرفیت می توان قسمتی از محصولات را نیز صادر کرد.ظرفیت این مرکز فراوری و عمل آوری ۲۰ تن محصول در طول سال است.
گفتنی است؛ میز ارتباطات مردمی وزارت علوم در ارومیه امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه نیز برپاست و پاسخگویی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم به مسائل و مشکلات مطروحه ادامه دارد.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.