دانشپذیران گرامی متقاضی شرکت در دوره های آمادگی فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می بایست قبل از ثبت نام نسبت به مطالعه دقیق تعهدنامه ثبت نام اقدام نمایند.ثبت نام در این سامانه به منزله مطالعه کامل مفاد این تعهدنامه از جانب دانش پذیر می باشد.

تعهدنامه :

  1. دانشپذیر متعهد میگردد ازفرایند دوره های آمادگی مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور اطلاعات کامل را دریافت نماید.
  2. ثبت نام در کلاسهای آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به منزله ثبت نام و پذیرش در دانشگاه پیام نورنمی باشد و دانش پذیر میبایست جهت دریافت کارت ورود به جلسه شرکت در امتحان نیمسال اول دانش پذیری فراگیر پیام نور در زمان مقرر در پایگاه اینترنتی سنجش اقدام نماید.
  3. دوره های  فراگیر پیام نور براساس آخرین منابع اعلام شده از طرف سازمان سنجش برگزار می شود.
  4. متصدی اعلام شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ی ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم و تحقیقات و فناوری بوده و موسسه آموزش عالی آزاد ندا هیچگونه مسئولیتی در قبال برگزاری یا عدم برگزاری آزمون فوق نخواهد داشت.
  5. شرکت در دوره آمادگی طرح فراگیر به هیچ عنوان مشمول اخذ مجوز تحصیل یا معافیت تحصیلی نبوده و منتج به اخذ گواهی نامه  معافیت تحصیل نیست.
  6. چنانچه دانش پذیر پس از ثبت نام ، تا پیش از ارسال منابع و فعال شدن سامانه آموزشی اعلام انصراف نماید، شهریه دریافتی با کسر یک سوم مبلغ پرداختی عودت می گردد.
  7. چنانچه دانشپذیر پس از ثبت نام ، تا 7 روز پس از ارسال  منابع و فعال شدن سامانه آموزشی اعلام انصراف نماید، شهریه دریافتی با کسر یک دوم مبلغ پرداختی عودت می گردد.
  8. اعلام انصراف پس از گذشت 7 روز از  ارسال منابع  و فعال شدن سامانه آموزشی به هردلیلی قابل پذیرش نبوده وهیچ گونه وجهی مسترد نمی گردد.
  9. مبلغ واریزی پیش ثبت نام قابل بازگشت نیست.
  10. عدم استفاده از تصاویر نامناسب در پروفایل کاربری.
  11. عدم ارائه  user و password خود به دیگران.
  12. تمام حقوق مادی و معنوی دروس الکترونیکی که در دوره های مجازی تدوین و تولید می گردند به موسسه ندا تعلق دارد، هرگونه کپی برداری از آن و واگذاری به غیر پیگرد قانونی دارد.
  13. تحصیل در دوره مجازی کاملاً غیرحضوری و از طریق اینترنت خواهد بود.
  14. پرداخت قسمتی از شهریه برای دوره به منزله ثبت نام نمی باشد و دانش پذیر موظف است نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نماید.
  15. دانش پذیر درخصوص این قرارداد در حال و آینده صلح دعاوی می نماید.
  16. ثبت نام در دوره به منزله آگاهي و پذيرفتن تمام شرايط و مقرات موسسه ندا مي باشد.