حضور دانش‌بنیان‌های فولادی در پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

بدون دیدگاه

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با محوریت جامع ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و حمایت از تولید داخلی برگزار می‌شود.
هادی نباتی‌نژاد، مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد برای صنعت فولاد و شرکت‌های دانش‌بنیان یا فناور فعال در این زمینه، اظهار کرد: اگرچه شرایط تحریمی موجود در کشور چالش‌ها و محدودیت‌هایی را برای صنایع کشور به وجود آورده اما هم‌زمان باعث خلق فرصت‌هایی برای پیشرفت و توسعه فناوری ایرانی هم شده است. در همین راستا نگاه خود را به سمت تامین داخلی تغییر داده‌اند که زمینه‌ساز حداقل بخشی از اقتصاد ایران به سمت درون‌زایی موثر محسوب می‌شود.

وی افزود: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیش از 640 شرکت دانش‌بنیان و فناور سال‌ها است در زمینه حل موثر چالش‌های صنایع کشور تلاش می‌کند. برگزاری چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به عنوان یکی از جشنواره‌های معتبر صنعت فولاد، به ما امکان می‌دهد جدیدترین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خود را به صنعت فولاد و صنایع زیرمجموعه آن معرفی کنیم. از آنجا که بیش از 100 شرکت دانش‌بنیان و فناور این شهرک به طور تخصصی در زمینه فولاد و صنایع فلزی فعال هستند شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پاویون خود را در این نمایشگاه مستقر خواهد کرد.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.